A HONLAPON FELTÜNTETETT ÁRAK, VALAMINT A KISZÁLLÍTÁSI ÉS GARANCIÁLIS FELTÉTELEK KIZÁRÓLAG A WEBSHOPON KERESZTÜL LEADOTT RENDELÉSEKRE VONATKOZNAK!
A Főoldalon található Belépés menüpont alatt, az ott található Regisztrációs adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra, amely két részből áll. Egy előzetes adatbekérőt (egy valós e-mail cím megadása szükséges) kérünk kitölteni, amit egy részletesebb, személyes adatlap követ (megszólítás, név, jelszó megadása). A születési idő megadása, hírlevélre való feliratkozás, kedvezményes akciókról való értesítés kérése opcionális. A regisztrációt követően, illetve a rendelés során lehetőség van megadni cég nevet, számlázási és szállítási címet, telefonszámot.
A Vásárló a Webáruházon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Webáruházon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
Az Eladót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Az Eladót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem az Eladónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
Az Eladó minden regisztrációt egy önálló bejelentkezésként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására a Személyes adatok linkre kattintást követően elérhető menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Eladót a regisztrált adatok a Vásárló által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
A vásárolandó termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a használatukra vonatkozó utasításokat a konkrét termék információs oldaláról lehet megismerni. Az Eladó szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a Webáruházon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik.
Ha a vásárlás előtt a termékkel kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Amennyiben a Webáruházban található bármely termék minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával kapcsolatban, a Webáruházban közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely, ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A Webáruházról megrendelhető termékek árváltoztatásának jogát az Eladó fenntartja azzal, hogy a módosítás a Webáruházon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
Amennyiben az Eladó minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, akkor az Eladó nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.
A megrendelést az Eladó Webáruházán keresztül csak regisztrált Vásárlótól, és csak akkor fogadja el, ha a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti.
Az Eladót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A feltüntetett képekért, helyenként illusztrációkért, az azoktól való esetleges eltérésért Eladó nem vállal felelősséget.
Az Eladónak csak magyarországi megrendeléseket áll módjában teljesíteni.
Megrendelés feladására a Webáruházban a regisztrációt követő bejelentkezés, majd a Kosár használatával van lehetőség. A Vásárló a termékeket többféle módon is kikeresheti:
– a honlap jobb felső sarkában lévő keresési mezőben a termék nevének megadásával
– az oldalsávban található menüpontok alatt
– a Főoldalon a Termékeink menüpont alatt
– a Főoldalon megjelenő termékek közül
A kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található Kosárba! link használatával teheti Kosarába. A Kosár tartalmának módosítására a Kosár ikonra kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma módosítható, törölhető. A Kosár tartalma bármikor megtekinthető a vásárlás folyamán a Webshop Kosár ikonra kattintva.
Amennyiben a Vásárló a Kosár tartalmát véglegesítette, a Kosárra kattintást követően megjelenő összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, módosíthatja a számlázási és szállítási címet, kiválaszthatja a fizetés és az átvétel módját, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez. A Vásárló igényeinek megfelelően módosíthatja Kosarának tartalmát az összegző oldalon található plusz és mínusz gombok segítségével, illetve törölheti azt. A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére az összegző oldalon található Rendelés leadása linkre kattintást követően kerül sor.
A számlázási cím hibás közlése esetén az Eladó a számlát nem tudja javítani.
A Vásárló a fizetés és kiszállítás módja szerint választhat utánvét, vagy személyes átvétel között. Utánvét esetén a termék árát és szállítási díját a futárnak kell kifizetni, amikor a Vásárló a csomagot átveszi. Személyes átvétel esetén szállítási díj nem kerül felszámításra, és a termék ára az átvétel helyszínén készpénzben fizetendő. A termék tulajdonjoga a teljes vételár kifizetésekor száll át a Vásárlóra.
Eladó a Vásárló megrendelését elektronikus úton (e-mailben) automatikusan visszaigazolja, mely azonban nem minősül a Vásárló megrendelését elfogadó e-mailnek. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül Vásárló részére nem érkezik meg, akkor az Eladó ajánlati kötöttsége, illetve a Vásárló bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.
A Vásárló ajánlati kötöttsége – amennyiben a visszaigazolás a megrendelés megérkezésétől számított 48 órán belül hozzá megérkezik – a visszaigazolás megérkezésétől számított 48 órával meghosszabbodik, mely időbe a munkaszüneti napok ideje nem számít be.
Munkaszüneti napok jelen ÁSZF szerint a 2012. évi I. törvény című törvényben a munka törvénykönyvéről megadott munkaszüneti napok, valamint a szombati, és vasárnapi napok.
Az Eladónak csak magyarországi megrendeléseket áll módjában teljesíteni.
Az Eladó által a Vevő felé visszaigazolt, azaz raktáron lévő termék rendelése esetén, kérésre utánvétellel házhoz szállíttatja. A Vásárlónak a rendeléskor megadott szállítási címre a GLS csomagküldő szolgáltatáson keresztül a megrendeléstől számított 1-3 munkanapon belül. A megrendelés kiszállítása munkanapokon, 8 és 17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül történik.
Olyan termékek esetében, amelyek nincsenek raktáron, az Eladó telefonon vagy emailben egyeztet a Vevővel, hogy mikorra tud megvalósulni a teljesítést.
Az Eladó a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít a Vásárlónak Vásárlói üzenet megadásának formájában a kiszállítást megkönnyítő információk, illetve az időpont megválasztására, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál.
Meghatározott órára történő kiszállítást az Eladónak nem áll módjában vállalni. A Webáruház Szállítás menüpont alatt közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek. Célszerű olyan helyre kérni a szállítást, ahol a megadott időszakban a csomagküldő szolgálat képviselőjétől (futártól) a Vásárló át tudja venni.
A házhoz szállítás bruttó 75.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes, alacsonyabb értékű vásárlás esetében a díjtétele egységesen 1.650 HUF (ÁFA-val).
Kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a fuvardíjat a Vásárló viseli, a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Vásárlótól azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben a Vásárló a második rendelés leadásakor jelzi és erre az Eladó visszajelzése alapján még van lehetőség, az Eladó összevonhatja a megrendeléseket. A már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód.
Az Eladó a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy ha a módosítás a Webáruházon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
A házhozszállítást végző futárszolgálat ügyfélszolgálatának elérhetőségei:
Név: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Telefonszám: +36 1 802 0265
E-mail: info@gls-hungary.com
A futárszolgálat a rendeléskor megadott e-mailcímen tájékoztatást küld a megrendelés fuvarlevélszámáról, illetve a kézhezvétel várható időpontjáról. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt az Eladó kizárólag abban az esetben tud elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
A megrendelt terméket – a Vásárló előzetes jelzés alapján – személyesen is átveheti az Eladó budapesti telephelyén:
Vesper Kft.
Cím: 1103 Budapest Kőér utca 3/B.
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: hétfőtől csütörtökig 7:30-16:00, pénteken 7:30-14:00
Az ügyfélszolgálat vezetője: Rumi Edina
Telefon: +3620 968 2732
Internet cím: www.vesper.hu
E-mail: info@vesper.hu
Amennyiben a megrendelt termék mérete nem megfelelő, de az bizonyítottan nem volt használva, akkor a törvénybe foglalt elállási időn túl, a vásárlástól számított 30 naptári napig, kicseréljük a terméket. Hogy néz ki a folyamat a gyakorlatban?
Amikor megérkezik a termék, és a próba során kiderül, hogy nem megfelelő méretű, akkor az ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén a Vásárló jelzi ezt nekünk. Ezt követően a terméket eredeti csomagolásában, sértetlen termék címkékkek eljuttatja a megadott címre személyesen, postával, vagy futárszolgálattal. Amint megérkezett a termék és az elbírálást követően megbizonyosodtunk kifogástalan állapotáról, úgy a megfelelő méretű terméket futárral juttatjuk el a Vásárlóhoz, amennyiben a Vásárló időben jelzi, személyes átvétel is lehetséges. A futárszolgálat fix költsége: 1500 Ft (Áfá-val), a Vásárlót terheli. A csere kizárólag ugyanarra a termékre vonatkozhat, amennyiben a termék már nem elérhető, úgy az Eladó alternatívákat biztosít a cserére.
Ha a cseretermék ára eltér az eredeti termék árától:
– Ha olcsóbb a cseretermék, a túlfizetést 5 munkanapon belül visszautaljuk!
– Ha drágább a cseretermék, a hiányt előre utalással, vagy utánvétellel fizetheti a Vásárló.
Az egyes termékek szavatosságát, rendeltetésszerű használat, tárolás, szállítás mellett biztosítja az Eladó. Amennyiben a termék esetében a meghatározott szavatossági időn belül, megfelelő használat, tárolás és szállítás mellett minőségi probléma merül fel, a Vásárló személyesen, postán, vagy futárszolgálattal juttatja el az Eladóhoz a terméket. Az Eladó elbírálja az esetet. Ha a vizsgálat során bebizonyosodik a minőségbeli hiányosság, úgy az Eladó kicseréli a terméket. Az Eladó a csere terméket futárral juttatja el a Vásárlóhoz, amennyiben a Vásárló jelzi, személyes átvétel is lehetséges. A futárszolgálat fix költsége: 1500 Ft (Áfá-val), az Eladót terheli. A csere kizárólag ugyanarra a termékre vonatkozhat, amennyiben a termék már nem elérhető, úgy az Eladó alternatívákat biztosít a cserére.
Ha a cseretermék ára eltér az eredeti termék árától:
– Ha olcsóbb a cseretermék, a túlfizetést 5 munkanapon belül visszautaljuk!
– Ha drágább a cseretermék, a hiányt előre utalással, vagy utánvétellel fizetheti a Vásárló.
Az egyes termékek szavatosságát, rendeltetésszerű használat, tárolás, szállítás mellett biztosítja az Eladó. Amennyiben a termék esetében a meghatározott szavatossági időn belül, megfelelő használat, tárolás és szállítás mellett minőségi probléma merül fel, a Vásárló személyesen, postán, vagy futárszolgálattal juttatja el az Eladóhoz a terméket. Az Eladó a gyártóval közösen elbírálja az esetet. Ha a vizsgálat során bebizonyosodik a minőségbeli hiányosság, úgy a Vásárló élhet a pénz visszafizetési garanciával, amely a hibás termék összegének a visszatérítésével jár. Az Eladó a bírálat megszületését követő 5 munkanapon belül visszautalja a vásárlás összegét, a Vásárló által megadott bankszámlaszámra.
Írj nekünk emailt az info@vesper.hu címre, vagy hívj minket az alábbi telefonszámon! Hívásodat hétfőtől csütörtökig 8-16, pénteken 8-14 óra között várjuk!
Ügyfélszolgálati vezető: Lustyik Gábor
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |