Rendelési és szállítási információk

A HONLAPON FELTÜNTETETT ÁRAK, VALAMINT A KISZÁLLÍTÁSI ÉS GARANCIÁLIS FELTÉTELEK KIZÁRÓLAG A WEBSHOPON KERESZTÜL LEADOTT RENDELÉSEKRE VONATKOZNAK! 

Regisztráció

A Főoldalon található Belépés menüpont alatt, az ott található Regisztrációs adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra, amely két részből áll. Egy előzetes adatbekérőt (egy valós e-mail cím megadása szükséges) kérünk kitölteni, amit egy részletesebb, személyes adatlap követ (megszólítás, név, jelszó megadása). A születési idő megadása, hírlevélre való feliratkozás, kedvezményes akciókról való értesítés kérése opcionális. A regisztrációt követően, illetve a rendelés során lehetőség van megadni cég nevet, számlázási és szállítási címet, telefonszámot.

A Vásárló a Webáruházon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Webáruházon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

Az Eladót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Az Eladót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem az Eladónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

Az Eladó minden regisztrációt egy önálló bejelentkezésként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására a Személyes adatok linkre kattintást követően elérhető menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Eladót a regisztrált adatok a Vásárló által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A vásárolandó termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a használatukra vonatkozó utasításokat a konkrét termék információs oldaláról lehet megismerni. Az Eladó szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a Webáruházon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik.

Ha a vásárlás előtt a termékkel kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Amennyiben a Webáruházban található bármely termék minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával kapcsolatban, a Webáruházban közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely, ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A Webáruházról megrendelhető termékek árváltoztatásának jogát az Eladó fenntartja azzal, hogy a módosítás a Webáruházon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

Amennyiben az Eladó minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, akkor az Eladó nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

A megrendelést az Eladó Webáruházán keresztül csak regisztrált Vásárlótól, és csak akkor fogadja el, ha a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti.

Az Eladót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A feltüntetett képekért, helyenként illusztrációkért, az azoktól való esetleges eltérésért Eladó nem vállal felelősséget.

Megrendelés

Az Eladónak csak magyarországi megrendeléseket áll módjában teljesíteni.

Megrendelés feladására a Webáruházban a regisztrációt követő bejelentkezés, majd a Kosár használatával van lehetőség. A Vásárló a termékeket többféle módon is kikeresheti:

– a honlap jobb felső sarkában lévő keresési mezőben a termék nevének megadásával
– az oldalsávban található menüpontok alatt
– a Főoldalon a Termékeink menüpont alatt
– a Főoldalon megjelenő termékek közül

A kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található Kosárba! link használatával teheti Kosarába. A Kosár tartalmának módosítására a Kosár ikonra kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma módosítható, törölhető. A Kosár tartalma bármikor megtekinthető a vásárlás folyamán a Webshop Kosár ikonra kattintva.

Amennyiben a Vásárló a Kosár tartalmát véglegesítette, a Kosárra kattintást követően megjelenő összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, módosíthatja a számlázási és szállítási címet, kiválaszthatja a fizetés és az átvétel módját, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez. A Vásárló igényeinek megfelelően módosíthatja Kosarának tartalmát az összegző oldalon található plusz és mínusz gombok segítségével, illetve törölheti azt. A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére az összegző oldalon található Rendelés leadása linkre kattintást követően kerül sor.

A számlázási cím hibás közlése esetén az Eladó a számlát nem tudja javítani.

A Vásárló a fizetés és kiszállítás módja szerint választhat utánvét, vagy személyes átvétel között. Utánvét esetén a termék árát és szállítási díját a futárnak kell kifizetni, amikor a Vásárló a csomagot átveszi. Személyes átvétel esetén szállítási díj nem kerül felszámításra, és a termék ára az átvétel helyszínén készpénzben fizetendő. A termék tulajdonjoga a teljes vételár kifizetésekor száll át a Vásárlóra.

Eladó a Vásárló megrendelését elektronikus úton (e-mailben) automatikusan visszaigazolja, mely azonban nem minősül a Vásárló megrendelését elfogadó e-mailnek. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül Vásárló részére nem érkezik meg, akkor az Eladó ajánlati kötöttsége, illetve a Vásárló bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

A Vásárló ajánlati kötöttsége – amennyiben a visszaigazolás a megrendelés megérkezésétől számított 48 órán belül hozzá megérkezik – a visszaigazolás megérkezésétől számított 48 órával meghosszabbodik, mely időbe a munkaszüneti napok ideje nem számít be.

Munkaszüneti napok jelen ÁSZF szerint a 2012. évi I. törvény című törvényben a munka törvénykönyvéről  megadott munkaszüneti napok, valamint a szombati, és vasárnapi napok.

Kiszállítás, személyes átvétel

Az Eladónak csak magyarországi megrendeléseket áll módjában teljesíteni.

Kiszállítás

Az Eladó által a Vevő felé visszaigazolt, azaz raktáron lévő termék rendelése esetén, kérésre utánvétellel házhoz szállíttatja. A Vásárlónak a rendeléskor megadott szállítási címre a GLS csomagküldő szolgáltatáson keresztül a megrendeléstől számított 1-3 munkanapon belül. A megrendelés kiszállítása munkanapokon, 8 és 17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül történik.

Olyan termékek esetében, amelyek nincsenek raktáron, az Eladó telefonon vagy emailben egyeztet a Vevővel, hogy mikorra tud megvalósulni a teljesítést.

Az Eladó a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít a Vásárlónak Vásárlói üzenet megadásának formájában a kiszállítást megkönnyítő információk, illetve az időpont megválasztására, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál.

Meghatározott órára történő kiszállítást az Eladónak nem áll módjában vállalni. A Webáruház Szállítás menüpont alatt közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek. Célszerű olyan helyre kérni a szállítást, ahol a megadott időszakban a csomagküldő szolgálat képviselőjétől (futártól) a Vásárló át tudja venni.

A házhoz szállítás bruttó 75.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes, alacsonyabb értékű vásárlás esetében a díjtétele egységesen 1.650 HUF (ÁFA-val).

Kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a fuvardíjat a Vásárló viseli, a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Vásárlótól azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben a Vásárló a második rendelés leadásakor jelzi és erre az Eladó visszajelzése alapján még van lehetőség, az Eladó összevonhatja a megrendeléseket. A már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód.

Az Eladó a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy ha a módosítás a Webáruházon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

A házhozszállítást végző futárszolgálat ügyfélszolgálatának elérhetőségei:

Név: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Telefonszám: +36 1 802 0265
E-mail: info@gls-hungary.com

A futárszolgálat a rendeléskor megadott e-mailcímen tájékoztatást küld a megrendelés fuvarlevélszámáról, illetve a kézhezvétel várható időpontjáról. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt az Eladó kizárólag abban az esetben tud elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

 

Személyes átvétel

A megrendelt terméket – a Vásárló előzetes jelzés alapján – személyesen is átveheti az Eladó budapesti telephelyén:

Vesper Kft.
Cím: 1103 Budapest Kőér utca 3/B.
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: hétfőtől csütörtökig 7:30-16:00, pénteken 7:30-14:00
Az ügyfélszolgálat vezetője: Rumi Edina
Telefon: +3620 968 2732
Internet cím: www.vesper.hu
E-mail: info@vesper.hu

 

 

Garancia

100% Méret Garancia 

Amennyiben a megrendelt termék mérete nem megfelelő, de az bizonyítottan nem volt használva, akkor a törvénybe foglalt elállási időn túl, a vásárlástól számított 30 naptári napig, kicseréljük a terméket. Hogy néz ki a folyamat a gyakorlatban? 

Amikor megérkezik a termék, és a próba során kiderül, hogy nem megfelelő méretű, akkor az ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén a Vásárló jelzi ezt nekünk. Ezt követően a terméket eredeti csomagolásában, sértetlen termék címkékkek eljuttatja a megadott címre személyesen, postával, vagy futárszolgálattal. Amint megérkezett a termék és az elbírálást követően megbizonyosodtunk kifogástalan állapotáról, úgy a megfelelő méretű terméket futárral juttatjuk el a Vásárlóhoz, amennyiben a Vásárló időben jelzi, személyes átvétel is lehetséges. A futárszolgálat fix költsége: 1500 Ft (Áfá-val), a Vásárlót terheli. A csere kizárólag ugyanarra a termékre vonatkozhat, amennyiben a termék már nem elérhető, úgy az Eladó alternatívákat biztosít a cserére. 

Ha a cseretermék ára eltér az eredeti termék árától:

– Ha olcsóbb a cseretermék, a túlfizetést 5 munkanapon belül visszautaljuk!

– Ha drágább a cseretermék, a hiányt előre utalással, vagy utánvétellel fizetheti a Vásárló.

 

 

100% Minőség Garancia

Az egyes termékek szavatosságát, rendeltetésszerű használat, tárolás, szállítás mellett biztosítja az Eladó. Amennyiben a termék esetében a meghatározott szavatossági időn belül, megfelelő használat, tárolás és szállítás mellett minőségi probléma merül fel, a Vásárló személyesen, postán, vagy futárszolgálattal juttatja el az Eladóhoz a terméket. Az Eladó elbírálja az esetet. Ha a vizsgálat során bebizonyosodik a minőségbeli hiányosság, úgy az Eladó kicseréli a terméket. Az Eladó a csere terméket futárral juttatja el a Vásárlóhoz, amennyiben a Vásárló jelzi, személyes átvétel is lehetséges. A futárszolgálat fix költsége: 1500 Ft (Áfá-val), az Eladót terheli. A csere kizárólag ugyanarra a termékre vonatkozhat, amennyiben a termék már nem elérhető, úgy az Eladó alternatívákat biztosít a cserére.

Ha a cseretermék ára eltér az eredeti termék árától:

– Ha olcsóbb a cseretermék, a túlfizetést 5 munkanapon belül visszautaljuk!

– Ha drágább a cseretermék, a hiányt előre utalással, vagy utánvétellel fizetheti a Vásárló.

 

 

Pénz Visszafizetési Garancia 

Az egyes termékek szavatosságát, rendeltetésszerű használat, tárolás, szállítás mellett biztosítja az Eladó. Amennyiben a termék esetében a meghatározott szavatossági időn belül, megfelelő használat, tárolás és szállítás mellett minőségi probléma merül fel, a Vásárló személyesen, postán, vagy futárszolgálattal juttatja el az Eladóhoz a terméket. Az Eladó a gyártóval közösen elbírálja az esetet. Ha a vizsgálat során bebizonyosodik a minőségbeli hiányosság, úgy a Vásárló élhet a pénz visszafizetési garanciával, amely a hibás termék összegének a visszatérítésével jár. Az Eladó a bírálat megszületését követő 5 munkanapon belül visszautalja a vásárlás összegét, a Vásárló által megadott bankszámlaszámra.